2 септември 2016

Park Center Sofia разкрива новата си концепция на празника на София на 17 септември

no image to show

Новият собственик Revetas Capital приобщава търговския център към портфолиото си от вече 15 Park Center обекта в Централна и Източна Европа. След месеци на реконструкции и пълна промяна на концепцията, първият мол в България е готов да представи на посетителите новата си визия, търговки микс и множество възможности за прекарване на свободното време.

Инвестиционната компания Revetas Capital Advisors, която придоби City Center Sofia през 2014 година, финализира двугодишната кампания от инвестиции и проекти за пълното преобразяване на търговския център и е готова да представи новата идентичност, микс от наематели и концепция на новия Park Center Sofia, на празника на София – 17 септември. Първият софийски мол става част от едноименната платформа, обединяваща различен тип търговски проекти в Централна и Източна Европа.

През последните две години Park Center Sofia смени не само името си, но обнови фасадата и вътрешния интериор, привлече нови наематели, разшири зоната за хранене и създаде нов за пазара микс от различни магазини и услуги. Всички новини около мола и бъдещото му развитие ще бъдат представени на пресконференция с участието на инвеститорите на 16 септември, петък.

„Придобиването на търговския център е стратегическа стъпка за Revetas и нашата Park Center платформа. Това е първокласен имот, с отлична локация в eдин от най-добрите райони в центъра на София, предоставящ отлични възможности и не на последно място, с лесен достъп за посетителите. Като цяло Централна Европа ще расте, София е важна част от това и ние сме на правилното място в правилното време.“ – заяви Ерик Асимакопулус, изпълнителен директор на лондонския инвестиционен фонд Revetas.

Първият мол в страната отвори врати през 2006 година, като още с откриването си се превърна в любимо място за динамичните и модерни хора в София. Днес стратегията на фонда е да създаде динамичен търговски обект, който не просто да отговаря на нуждите на хората, живеещи и работещи в София, но да осигурява пълноценно „shopping преживяване“ и уникален микс от услуги.

Официалното откриване за всички посетители ще продължи два дни – на 17 и 18 септември, като за празника на София от търговския център планират да подарят на столичани безплатни концерти на открито в парка.

www.parkcenter.bg